Kdo jsme?

Creative Academy je první a jediná akademie kreativity v Česku a na Slovensku. U nás se studenti jen neučí, ale “získávají vědomosti z praxe” od party profíků, kteří mají už nějaký ten pátek v reklamě za sebou. Nejde tu o zapisování si poznámek, ale o obdržení “briefů”, o nadchnutí se, o vydání námahy. Je to o tvarovaní sebe sama učením se tvořit, jak poslouchat, jak opravit chyby, jako pracovat v týmu. Je to o seznámení se s jednou z nejzábavnějších profesí jakou je reklama.

Co děláme?

Otevíráme dveře do reklamního světa všem, kteří na to mají. A to prostřednictvím intenzivního kurzu Creative Academy. Tři měsíce, více jak 24 přednášek a seminářů, nejedna pořádná výzva pro tvou kreativitu a odhodlání. Učit se budeš od jedněch z nejlepších ve svém oboru a na vlastní kůži zažiješ, jak to chodí ve skutečné reklamní agentuře. Ukážeme ti, že právě reklama je jedním z nejzajímavějších oborů, ale také jedním z nejnáročnějších. Proto od svých studentů vyžadujeme, aby byli ochotni na sobě pracovat a nebáli se kritiky. Protože jen tak se mohou někam posunout…

ZAČÍNÁME 9. Dubna

INVESTICE, KTERÁ SE VYPLATÍ.

Kurzovné je 26 900 Kč. Je to moc, nebo málo? Záleží na úhlu pohledu. Přijde ti to moc za vědomosti a zkušenosti, které naši lektoři získávali v reklamní branži dlouhé roky a nyní ti je předají? Přijde ti to moc za možnost učit se od jedněch z nejlepších a konzultovat s nimi vše, co tě zajímá? Přijde ti to moc za příležitost, která ti otevře dveře do světa reklamy a marketingu?

Investice do vzdělání se vyplatí. Obzvlášť v oboru, jenž se neustále rozvíjí. Takže zkus si tu otázku položit ještě jednou. Moc, nebo vlastně tak akorát? 

Co cena kurzu zahrnuje? Přednášky a semináře, občerstvení, ale i možnost shlédnout hodiny online, když se třeba kvůli nemoci, nebo důležité práci nebudeš moct dostavit osobně.

JE NÁŠ KURZ PRO TEBE TO PRAVÉ?

Reklama není tak úplně pro každého. Je pro ty, kteří umí být vášniví. Ať už vášnivě miluješ, vaříš, cestuješ, nebo čteš knihy či háčkuješ, náš kurz dokáže ten oheň rozdmýchat a využít ho i v prostředí reklamy. Jen musíš chtít. A nebát se překážek, které nám někdy nastavuje sama naše mysl. Pomůžeme ti je překonat.